Penelul îngerului politic

De când mă ştiu corpul meu arde iar mâna mea aşterne pe hârtie destine şi iluzii. Cu aripile mele de înger diafano-politic cutreier lumea de tranziţie, bântuită de criză de vreo două decenii încoace şi vând vise!

Ştiu însă că vânzătorul de iluzii a murit acum două decenii şi că s-a sinucis. Dar ….îmi place să fiu îngerul unduitor al minciunii politice aşa că îl mituiesc pe medicul anatomo-patolog care a făcut atunci autopsia să spună că a fost moarte naturală … şi le spun cu candoare oamenilor că a murit de prea multă fericire postrevoluţionară.

Deci … totul este bine şi este multă fercire că până în 2015 pensiile şi salariile vor creşte cu 100%. Eu îngerul parlamentar, prezidenţial şi guvernamental vă dau cuvântul meu de onoare şi jur pe constituţie.

Pentru ca să trăiţi mai uşor … si să nu aveţi gânduri metafizice am scos din programa şcolară filosofia şi logica. Eu sunt îngerul vostru … plutesc deasupra tuturor într-un dans pe sârmă … şi ca să puteţi pluti şi voi lăsaţi deoparte gândirea analitică.

Acum sunt tare ocupat … să ordonez găştile de interese … că vine iar o campanile şi … totul trebuie să fie cum a mai fost: vin ai noştri şi pleacă ai noştri … iar voi oameni obişnuiţi nu aveţi griji … dansaţi diafan pe sârmă … căci îngerul naţiunii vegeayă şi cu penelul politic vă trasează soarta. Mergeţi la vot … că vă mai dau un leu sau doi la salariu şi pensie.

Vă spun eu să aveţi încredere … că eu sunt îngerul politic frate cu Nefertiti şi cu Nefer- tatu. Ca să vă simţiţi bine mai priviţi o crimă în direct la ştiri bucuraţi-vă că nu sunteţi victima şi … atunci purcedeţi la festival asortat cu vin baubau, coniac unirea, un bilet la bingo în ritm de manele şi trageţi cu sete o ţigară de marijuana.

Published in: on October 9, 2009 at 3:05 pm  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://adymacsut.wordpress.com/2009/10/09/penelul-ingerului-politic/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 CommentsLeave a comment

  1. Da , interesant. Pacat ca eu nu prea intru penetlog…………

    • Ma bucut ca ti-a placut povestirea si ca ai avut rabdare sa o citesti. Pentru ca iti raspund in preajma sarbatorilor de iarna iti urez Craciun Fericit si La Multi Ani alaturi de prieteni si familie.


Leave a Reply

