Revelion 2011


Anul cel nou are deja trei zile. A mai trecut un an in viata. Am avut parte in acest an de clipe frumoase dar si de momente dureroase. Viata nu este deloc o comedie si mai degraba o drama.
Anul acesta nu am mers de Revelion pe partia de Predeal pentru ca a fost foarte frig. Am incercat sa ajung la cele doua revelioane organizate in strada. A fost insa teribil de frig in Bucuresti.
Nu sunt deloc o adepta a Revelioanelor facute la restaurant in haina festiva.
Pana la urma am facut un Revelion casnic cu salata de legume asortate cu maioneza, piftie de peste, salata de vinete, placinta cu dovleac, sampanie.
La multi ani cu sanate, iubire si fericire urez cititorilor acestui blog! Cele rele sa se duca, cele bune sa se adune!

Published in: on January 2, 2011 at 11:51 pm  Comments (6)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://adymacsut.wordpress.com/2011/01/02/an-nou/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 CommentsLeave a comment

  1. UN AN NOU FERICIT VA DORIM!

    • Misteriosul anotimp al iernii coboară din ceruri şi din veşnicia tradiţiilor străbune şi NE ÎNDEAMNĂ ca împreună să ne bucurăm de harul naşterii lui Cristos care ne aduce înţelepciunea creştină de veacuri precum şi puterea de a ne ridica mereu şi de a merge mai departe, cu voia bunului Dumnezeu, cu credinţă şi cu speranţă de mai bine.
      LA MULŢI ANI, cu ocazia noului an !

  2. Hmmm, foarte frumoase poze! Ne-am distrat si noi, dar nu am imortalizat Revelionul intr-o poza. Poate la anul

    • Revelionul este un eveniment care merita imortalizat in poze. Imi pare rau ca anul acesta a fost foarte frig de Revelion si nu am mai ajuns la Predeal. Deja devenise un obicei sa intampinam Noul An pe partia de la Predeal!

  3. fail siteul demult nu am mai ras asa

    • Ma bucur ca ai ras!


Leave a Reply

