Aniversare


Pe 30 decemrie 1967 pe la ora patru dimineata am venit pe lume. Recunosc ca m-am cam grăbit sa prind vechiul an. De când am inceput efectiv sa conştientizez viaţa sunt trista la sfârşitul anului pentru ca iîmi dau seama ca odată cu Revelionul voi îmbătrâni efectiv cu un an.
În ziua in care am împlinit 20 de ani deci pe 30 decembrie 1987 mi-am luat adio de la iluzii si vise.
Adio iluzii şi vise
Iluzii şi vise fragmentate
Traduse în resturi de viaţă sadică
dispar în noaptea amară de smoală.
Rătăcită într-o noapte sinistră
Imaginaţia mea inventează coşmaruri
ce-mi torturează sufletul secat de imagini suave.
Strigătul meu sună ca o şoaptă neputincioasă.
E sufocat de întunericul etern
în care nicio tortă nu luminează
drumul spre visul renăscut.
Singură, pe căi de coşmaruri
într-o adolescenţă furibundă
Plâng cu lacrimi secate.
Îmi arde trupul în crematoriu
Sunt doar un fum … rătăcit într-o ceaţă adâncă.
S-au năruit iluzii vechi imaginate
în clipe diafane reflectate
de un timp al copilăriei naive.
Vânzătorul de iluzii a fost găsit ieri mort în parc
şi niciun bocet nu se murmură.
Vechi iluzii se amestecă în ţărână
zdrobite de-o viaţă ce nu conjugă fericirea.
Sunt o lespede amorfă uitată într-un mormânt anonim.
Pendulez între realitate şi vis,
Confund realitatea şi visul,
Trăiesc într-o ratăcitoare lume a amăgirii.
Vorbesc şi cuvintele sună ca o cutie goală de conserve
Sunt o iluzie fără de lumină prăbuşită într-o lume abisală.

Pe 30 decembrie 1967 am implinit 43 de ani. Viaţa mea este în general mai plină de eşecuri decât de realizari.
Când scriu aceste randuri este deja 6 ianuarie ( ziua de Bobotează) şi deja anul nou şi-a intrat pe deplin în drepturi. Există un film care spune La Vita e Bela. Deci le spun şi eu cititorilor mei că viaţa este frumoasă şi atunci vă invit să închinam împreună un pahar de şampanie. Să ne bucuram de fiecare răsarit de soare şi fiecare apus de soare.

Published in: on January 6, 2011 at 7:42 pm  Comments (3)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://adymacsut.wordpress.com/2011/01/06/aniversare/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 CommentsLeave a comment

  1. La multi ani!
    Iti doresc sa iti regasesti fericirea si visele pe care doar ai impresia ca le-ai pierdut. Ele exista!
    Nu ai imbatranit cu un an, ai un an in plus experienta!
    Gandeste pozitiv si ti se vor intampla lucruri bune.

    • Iti multumesc mult pentru gandurile bune adresate. Am sperat ca te voi intalni la Liturghia de Craciun!

  2. Comentarii de pe facebook Mariana Danciu Niciodata nu vom inceta sa avem vise, sperante sau iluzii. Am fi doar niste “legume” fara ele. La multi multi ani frumosi! acum 21 ore · Îmi placeNu îmi place # Adriana Macsut Iti multumesc si daca se poate te rog sa postezi mesajul direct pe blogul meu. Sa speram ca vom avea parte de un an nou mai frumos! Cretu Elisabeta La multi ani! Un An Nou cu sanatate,impliniri si multa liniste in toate. 31 decembrie 2010 la 23:19 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Va multumesc de urare si va urez un an nou fericit! Heather Caton A very happy, sweet birthday to you! 31 decembrie 2010 la 06:41 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Thanks dear Heather, my darling friend from Antlatykron! I wish you a happy new year! 31 decembrie 2010 la 15:1 Doll-Baby Starks La multi ani Adriana!! enjoy 31 decembrie 2010 la 05:26 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Iti multumesc de urari si iti urez un nou fericit! # Simona Hirceaga La multi ani Adriana !! 31 decembrie 2010 la 02:25 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (3)Ascunde reacţii (3) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Iti multumesc draga mea verisoara de pe plai canadian si astept sa vii prin Romania sa ne vedem. Iti urez in noul an sa fii iubita, fericita si sanatoasa! 31 decembrie 2010 la 15:19 · Îmi placeNu îmi place o Simona Hirceaga Si voua numai bine, cu multa sanatate, An Nou Fericit !!! 31 decembrie 2010 la 17:17 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Cerasela Radulescu La multi ani, Adriana! 31 decembrie 2010 la 01:32 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Iti multumesc! Sper ca noul an sa fie mai bun atat pentru tine cat si pentru mine. Sa avem parte de realizari in viata personala si profesionala! 31 decembrie 2010 la 15:20 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Lilia Alejandra Barragan Caldera happy b-day!! 31 decembrie 2010 la 00:19 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (3)Ascunde reacţii (3) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Thank you! I wish you a happy new year! 31 decembrie 2010 la 15:20 · Îmi placeNu îmi place o Lilia Alejandra Barragan Caldera tnks!!! happy new year for u tooo!!!! oxoxox 31 decembrie 2010 la 21:16 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Camelia-Maria Raboveanu-Pricina La multi ani! 30 decembrie 2010 la 23:33 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Iti multumesc si iti urez un an nou fericit! 31 decembrie 2010 la 15:21 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Sorin Însuşi — — — LA MULŢI ANI — — — Alphaville – Forever Young (with lyrics) http://www.youtube.com The song Forever Young, from Alphavilles debut album also called Forever Young (1984) 100.000 views: 24. May 2009. 500.000 views: 10. February 2010. 1.000.000 views: 23. April 2010. 2.000.000 views: 07. July 2010. 4,000,000 views: 04. December 2010 30 decembrie 2010 la 22:51 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (3)Ascunde reacţii (3) · Distribuie · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Iti multumesc pentu urari! acum 51 minute · Îmi placeNu îmi place · o persoanăSe încarcă… o Adriana Macsut Iti urez un an nou fericit! acum 49 minute · Îmi placeNu îmi place · o persoanăSe încarcă… * Lasă un comentariu… # Mihaela Stancu La multi ani, Binecuvantati!!!!!!! 30 decembrie 2010 la 22:09 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Iti multumesc. Sa ai parte de un an nou fericit! 31 decembrie 2010 la 15:22 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Izabel Jerdea La multi ani, cu fericire, Adriana ! 30 decembrie 2010 la 22:03 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Iti multumesc. Iti urez sa ai parte de un an nou binecuvantat! 31 decembrie 2010 la 15:23 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Rares Manescu La multi ani Adriana! 30 decembrie 2010 la 21:34 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Va multumesc si va urez un an nou fericit! 31 decembrie 2010 la 15:23 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Liliana Scripcariu La multi ani! Sa fii sanatoasa, fericita si sa ai parte numai de bucurii si impliniri! 30 decembrie 2010 la 21:00 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Iti multumesc! Sa ai parte de iubire, sanatate si fericire in noul an! 31 decembrie 2010 la 15:24 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Codrina Floria La multi ani ! 30 decembrie 2010 la 21:00 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Iti multumesc. Sa iti Dea Domnul sanatate, fericire si iubire in noul an! 31 decembrie 2010 la 15:24 · Îmi placeNu îmi place · o persoanăSe încarcă… * Lasă un comentariu… # Mari Jeanne Ion Multi ani frumosi, Adriana!:) 30 decembrie 2010 la 19:59 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Iti multumesc draga mea colega de redactie. Ma bucur ca esti pe lista mea. Stau acum in Bucuresti si poate ne intalnim la o sueta la o cafea. Sa ai parte de fericire, sanatate si iubire in noul an. 31 decembrie 2010 la 15:25 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Celestina Cela La multi ani, draga Adriana! :* 30 decembrie 2010 la 19:57 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (3)Ascunde reacţii (3) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Multumesc draga mea colega de facultate. Sa ai parte de un an nou fericit! Poate ne vedem odata la o sueta la o cafea! 31 decembrie 2010 la 15:26 · Îmi placeNu îmi place · o persoanăSe încarcă… o Celestina Cela Un An Nou Fericit, plin de realizari, succese, sanatate si mult noroc! 31 decembrie 2010 la 15:27 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Condor Corina Stefan Banica – La multi ani de ziua ta http://www.youtube.com 30 decembrie 2010 la 19:48 · Îmi placeNu îmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Distribuie · Vezi prietenia * * * o Condor Corina La multi ani Adriana……astazi razi si sraluceste…fii o stea !!!!! Sanatate,impliniri si multa iubire …:)))))))))) 30 decembrie 2010 la 19:49 · Îmi placeNu îmi place o Adriana Macsut Iti multumesc. Sa ai parte de impliniri in viata persoanala, profesionala si spirituala in noul an! 31 decembrie 2010 la 15:27 · Îmi placeNu îmi place · o persoanăSe încarcă… * Lasă un comentariu… # Oana Oniga La multi ani , multa sanatate si zile senine! 30 decembrie 2010 la 19:48 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (4)Ascunde reacţii (4) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Iti multumesc si iti urez un an nou fericit! 31 decembrie 2010 la 15:28 · Îmi placeNu îmi place · o persoanăSe încarcă… o Oana Oniga Multumesc, asemenea, sa avem cu toti un an cat mai prosper! 31 decembrie 2010 la 15:28 · Îmi placeNu îmi place o Adriana Macsut Se ia binecuvântare se adaug-un strop de soare, şi o pulbere de stele; se amestecă-ntre ele Se mai pune bunătate, …şi iertare de păcate. Iar iubire?… Cât cuprinde! Şi de la Domnul Cristos Să aveţi un an frumos. Mulţumire pentru toate: Mulţi ani cu sănătate!Vezi mai mult 31 decembrie 2010 la 16:38 · Îmi placeNu îmi place · o persoanăSe încarcă… * Lasă un comentariu… # Hincu Victor Happy Birthday!La multi ani cu sanatate si bucurii! Happy Birthday Greeting with Cake and Gifts | Webfetti http://www.webfetti.com Hincu Victor just sent Adriana Macsut a very special birthday treat! 30 decembrie 2010 la 19:42 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Distribuie · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Va multumesc. Va urez un an nou fericit! 31 decembrie 2010 la 15:28 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Floare Comsea La Multi Ani! 30 decembrie 2010 la 19:40 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (3)Ascunde reacţii (3) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Va multumesc! Va urez un nou fericit! 31 decembrie 2010 la 15:35 · Îmi placeNu îmi place o Adriana Macsut Adriana Macsut Va multumesc draga Doamna ca existati aici pe fb. Sunt binevenite notele dvs de pe fb de inalta tinuta intelectuala. Ma bucur ca existati pe fb. Va urez sa aveti parte de impliniri in viata personala, spirituala si profesionala! acum 39 minute · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Nicoleta Balaci La multi ani frumosi! 30 decembrie 2010 la 19:32 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Iti multumesc si iti urez un nou fericit! 31 decembrie 2010 la 15:36 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Oana Barbu La multi ani, Adriana. Multi ani cu lumina si inspiratie cat cuprinde! 30 decembrie 2010 la 19:14 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (3)Ascunde reacţii (3) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Iti multumesc pentru urari si iti urez un an nou fericit! acum 13 minute · Îmi placeNu îmi place o Adriana Macsut Iti multumesc pentru urari si iti urez un an nou fericit draga mea colega de doctorat! Ma bucur ca nu m-ai uitat! acum 10 minute · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Monica Nicolau La multi ani. Multe bucurii, sanatate si realizari. 30 decembrie 2010 la 19:00 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Iti multumesc draga colega de fandom! Iti urez un an nou plin de fericire! acum 9 minute · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Mary Hîncu La multi ani!multa sanatate ,fericire alaturi de cei dragi:) 30 decembrie 2010 la 18:49 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Va multumesc pentru urari si va urez un an nou frumos! acum 37 minute · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Liliana Vinteler LA MULTI ANI ADRIANA SI TOATE CELE BUNE! 30 decembrie 2010 la 18:49 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Iti multumesc si iti urez un an nou fericit! 31 decembrie 2010 la 15:38 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Dan Militaru La multi ani! Multa sanatate si tot ce iti doresti alaturi de cei dragi ! 30 decembrie 2010 la 17:39 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Dragul meu prieten din copilarie iti multumesc pentru acest frumos mesaj. Iti urez sa ai parte in noul an de iubire, sanatate si fericire alaturi de familie si prieteni 31 decembrie 2010 la 15:39 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Sandu Vasile LA MULTI ANI! Zile senine, sanatate, ginduri bune! 30 decembrie 2010 la 16:54 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (4)Ascunde reacţii (4) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Iata o voce care apartine unui vechi membru din fandom. Va multumesc de urari si va urez un an nou fericit si binecuvantat! 31 decembrie 2010 la 15:41 · Îmi placeNu îmi place o Sandu Vasile vechi dar nu batrin, sa precizam, 31 decembrie 2010 la 17:32 · Îmi placeNu îmi place o Adriana Macsut Ramaneti un spirit tanar! acum 33 minute · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Ollie Gasperson- Harrison 30 decembrie 2010 la 16:48 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Thanks my dear frriend. I wish you a happy new year! 31 decembrie 2010 la 16:16 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Manea Mihai-croco La Multi Ani …Adriana si cele mai bune ganduri pentru tine … cu muzica buna 30 decembrie 2010 la 16:47 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Imi pare bine ca gasesc o urare de la un vechi atlatikronian. Va urez un an nou cu sanatate, fericire si iubire! acum 30 minute · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Dumbravă Lucian La Mulţi Ani,doamnă Adriana ! 30 decembrie 2010 la 16:22 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Va multumesc. Va urez un anou ferici! 31 decembrie 2010 la 15:42 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Floarea Alba La multi ani, fericire si realizari, numai vise implinite! 30 decembrie 2010 la 16:10 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Iti multumesc de urari si iti urez un an nou binecuvantat! 31 decembrie 2010 la 15:42 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Iana Simion La Multi Ani, draga Adriana de doua ori, azi de ziua ta cu sanatate si maine cand va incepe un Nou An cu realizari si impliniri! Cu drag! 30 decembrie 2010 la 15:36 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Va multumesc. Va urez un an nou mai frumos, mai bun in care sa aveti parte de multe bucurii! 31 decembrie 2010 la 15:43 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Paicu Ioana Mihaela LA MULTI MULTI ANI SA FI SANATOASA! 30 decembrie 2010 la 15:11 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (3)Ascunde reacţii (3) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Ai dreptate sa imi doresti sanatate ca daca nu ai sanatate nu ai putere sa te bucuri. La randul meu iti urez un an nou in care sa fi sanatoasa si iubita! 31 decembrie 2010 la 15:44 · Îmi placeNu îmi place o Paicu Ioana Mihaela MC MULT ! 31 decembrie 2010 la 17:42 · Nu îmi placeÎmi place · o persoanăSe încarcă… * Lasă un comentariu… # Gabriel Dobre LA MULTI ANI !!! SA FI FERCICITA…. 30 decembrie 2010 la 15:10 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Va multumesc si va urez un nou fericit! 31 decembrie 2010 la 15:44 # Daniela Ionescu La multi ani cu multa sanatate, fericire si spor in tot ce-ti propui! 30 decembrie 2010 la 14:50 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Iti multumesc de urari draga mea colega de liceu. Ma bucur ca in acest an te-am gasit pe fb si ma bucur ca ti-ai implinit visul din adolescenta si ai devenit actrita. Sper sa te pot vedea jucand pe scena. sper sa ne putem vedea in noul an. Iti urez sa fii iubita, fericita si sanatoasa in noul an! 31 decembrie 2010 la 15:46 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Aurelian Grama La multi ani! 30 decembrie 2010 la 14:47 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Va multumesc si va urez un an nou fericit! 31 decembrie 2010 la 15:46 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Alexandra Dan LA MULTI ANI, FRUMOASO! 🙂 30 decembrie 2010 la 14:35 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Iti multumesc draga mea colega de redactie. Iti urez un an nou plin de bucurii! Sa iti dea Dumnezeu sanate, fericire si iubire! 31 decembrie 2010 la 15:47 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Eugen Raicea la multi ani…multa fericire si impliniri……auguri 30 decembrie 2010 la 13:57 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Draga mea ruda de departe ma bucur ca ne-am gasit aici pe fb. Iti multumesc de urari si sper cand vii in tara sa stam de vorba. Iti urez un an nou binecuvantat in care sa iti dea Dumnezeu sanatate, fericire si iubire! 31 decembrie 2010 la 15:49 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Ramona-Adriana Opran La multi ani! 30 decembrie 2010 la 13:41 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Iti multumesc si iti urez un nou fericit! 31 decembrie 2010 la 15:49 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Simona Soare La multi ani!!!! 🙂 30 decembrie 2010 la 13:40 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Multumesc si iti urez un nou senin! 31 decembrie 2010 la 15:49 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Mariana Danciu La multi ani cu bucurie Adriana! Fie ca toate dorintele, rostite sau nu, sa ti se implineasca! 30 decembrie 2010 la 13:20 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Iti multumesc! Noul an sa iti aduca fericire, sanate, iubire si implinri in viata personala, profesionala si spirituala! 31 decembrie 2010 la 15:50 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Mircea Suman La multi si buni ani! 30 decembrie 2010 la 13:18 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Va multumesc. Va urez un an nou fericit! 31 decembrie 2010 la 15:51 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Simona Ionescu Sa ai o zi frumoasa si tot ce iti doresti sa ti se implineasca! La multi ani! 30 decembrie 2010 la 13:18 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Adriana Macsut Iti multumesc si iti urez sa ai parte de un an nou plin de bucurii si impliniri in viata personala si profesionala! Am citit mesajul tau despre revelionul lui Dinescu! Si eu as vrea sa fiu prezenta acolo! acum 20 minute · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Rosca Mihai La multi ani ! 30 decembrie 2010 la 13:03 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (4)Ascunde reacţii (4) · Vezi prietenia * * Ție și lui Martinus Dana vă place asta. * o Adriana Macsut Pentru Diana multumesc de rare. Pentru Mihai – iti multumesc de urare. Va urez sa aveti parte de un an nou fericit! 31 decembrie 2010 la 15:53 · Îmi placeNu îmi place o Adriana Macsut Pentru Diana multumesc de urare. Pentru Mihai – iti multumesc de urare. Va urez sa aveti parte de un an nou fericit acum 9 minute · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Filosofie Universitatea Din Craiova Multi ani intru Bine pentru dumneavoastra si pentru noi toti ! 30 decembrie 2010 la 11:23 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Va multumesc de urare si sa speram ca va fi un an mai bun pentru filosofie! 31 decembrie 2010 la 15:53 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Adunarea Pentru Filosofie Va dorim multi ani fericiti si cat mai multa putere de-a lungul lor ! 30 decembrie 2010 la 11:20 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Va multumesc! Va apreciez activitatea filosofica. Sper ca noul an sa fie mai bun pentru filosofie! 31 decembrie 2010 la 15:54 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Irina Pop La multi ani! 30 decembrie 2010 la 11:19 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Iti multumesc draga mea colega de doctorat. Suntem amandoua fiicele iernii nascute in luna decembrie … la vrea cand facem bilantul anului care a trecut. Suntem craiesele zapezii asadar! Sa avem parte de un an nou mai bun, mai frumos, binecuvantat de rasuflarea divina! Sa avem parte de impliniri in viata personala, profesionala si spirituala! 31 decembrie 2010 la 15:56 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Cristinel Trandafir La multi ani si tot ceea ce va doriti in timpul ce vine ! 30 decembrie 2010 la 11:16 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Multumesc de urari si va doresc un an nou fericit! 31 decembrie 2010 la 15:57 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Daniel Seraphim La multi ani Adriana!Happy New Year also! 30 decembrie 2010 la 11:12 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (4)Ascunde reacţii (4) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Multumesc! Iti urez un an nou in care bucuriile sa iti inunde viata! 31 decembrie 2010 la 15:57 · Îmi placeNu îmi place · o persoanăSe încarcă… o Daniel Seraphim MULTUMESC ADRIANA, SI TIE LA FEL! 31 decembrie 2010 la 15:58 · Îmi placeNu îmi place o Adriana Macsut Se ia binecuvântare se adaug-un strop de soare, şi o pulbere de stele; se amestecă-ntre ele Se mai pune bunătate, …şi iertare de păcate. Iar iubire?… Cât cuprinde! Şi de la Domnul Cristos Să aveţi un an frumos. Mulţumire pentru toate: Mulţi ani cu sănătate!Vezi mai mult 31 decembrie 2010 la 16:37 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Eland Mihaela Happy Birthday withLyrics – Stevie Wonder http://www.youtube.com Happy Birthday – Stevie Wonder Lyrics You know it doesn’t make much sense There ought to be a law against Anyone who takes offense At a day in your celebration cause we all know in our minds That there ought to be a time That we can set aside To show just how much we love you And i’m sure 30 decembrie 2010 la 11:03 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Distribuie · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Multmesc! Un nou fericit iti doresc! 31 decembrie 2010 la 15:58 · Îmi placeNu îmi place · o persoanăSe încarcă… * Lasă un comentariu… # Gherman Laura La mulţi ani! 30 decembrie 2010 la 10:58 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Iti multumesc! Un an nou fericit iti doresc! 31 decembrie 2010 la 15:58 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Irina Mercut La multi ani! 30 decembrie 2010 la 10:57 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Iti multumescc de urare draga mea “nepoata” ! Iti multumesc si pentru urarea adesat sotului meu Stefan. Sa ai parte de un an nou mai frumos. Cele rele sa se spele. cele bune sa se adune! 31 decembrie 2010 la 16:00 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Irina Mercut La multi ani! 30 decembrie 2010 la 10:57 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Draga Irina … viata nu este usoara dar sa incercam sa ne bucuram de clipele frumoase. Esti frumoasa, desteapta si il rog pe Dumnezeu sa iti dea impliniri in viata personala, profesionala si spirituala. Sa nu uiti ca iti sunt alaturi ..sufleteste … 31 decembrie 2010 la 16:02 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Nicolae Iordan-Constantinescu Celei mai active si mai inspirate prietene de pe Facebook, cele mai calde urari de ziua aniversara! La multi ani fericiti, cu sanatate, bucurii si impliniri mii! 30 decembrie 2010 la 10:50 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (4)Ascunde reacţii (4) · Vezi prietenia * * Ție și lui Marina David vă place asta. * o Adriana Macsut Pentru Marina – iti multumesc si iti urez un an nou fericit! 31 decembrie 2010 la 16:04 · Îmi placeNu îmi place o Adriana Macsut Va multymesc mult pentru aceste frumoase urari. Ma bucur ca persoane ca dvs de inalta tinuta inteectuala sunt pe fb. Sa aveti parte de un anou cu impliniri in viata personala, profesionala si spirituala. Sa fiti sanatos si ferici! 31 decembrie 2010 la 16:05 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Alex Brandusan La multi ani ! 30 decembrie 2010 la 10:25 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Multumesc si va urez un nou fericit! 31 decembrie 2010 la 16:17 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Relus Muresan La multi ani, cele dorite sa se implineasca! Tudor Gheorghe – Dantul rozelor http://www.youtube.com rose 30 decembrie 2010 la 10:19 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Distribuie · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut multumesc! Sa ai parte de bucurii care sa iti inunde viata in noul an! 31 decembrie 2010 la 16:06 · Îmi placeNu îmi place · o persoanăSe încarcă… * Lasă un comentariu… # Hincu Victor LA MULTI ANI,CU BUCURII SI SANATATE! 30 decembrie 2010 la 10:13 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Multumesc! Un an nou cu sanatate, fericire si iubire va urez! 31 decembrie 2010 la 16:07 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Hincu Victor LA MULTI ANI,CU BUCURII SI SANATATE! 30 decembrie 2010 la 10:12 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Multumesc! La multi ani si multe impliniri in nou an! 31 decembrie 2010 la 16:07 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Hincu Victor LA MULTI ANI,CU BUCURII SI SANATATE! 30 decembrie 2010 la 10:12 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Multumesc! Un an nou fericit! 31 decembrie 2010 la 16:07 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Hincu Victor LA MULTI ANI,CU BUCURII SI SANATATE! 30 decembrie 2010 la 10:11 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Multumesc! sa aveti parte de bucurii in noul an! 31 decembrie 2010 la 16:08 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Hincu Victor LA MULTI ANI,CU BUCURII SI SANATATE! 30 decembrie 2010 la 10:11 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Multumesc! Noul an sa iti aduca numai zile senine! 31 decembrie 2010 la 16:08 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Restitutio Benjamin Fondane Mulţi ani cu bucurii ! 30 decembrie 2010 la 10:01 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Va multumesc mult pentru aceste frumoase urari. La cumpana dintre ani va urez la randul meu sa aveti parte de un an nou plin de bucurii. Va urez sanatate ca-i mai buna decat toate apoi sa aveti parte de impliniri in viata personala, profesionala si spirituala! 31 decembrie 2010 la 16:10 · Îmi placeNu îmi place · o persoanăSe încarcă… * Lasă un comentariu… # Dionis Cenusa Adriana, ma alatur persoanelor care deja te-au felicitat. Din partea mea iti doresc culori vii in jurul tau, multa lumina si caldura sufleteasca! La multi Ani! 30 decembrie 2010 la 09:55 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (3)Ascunde reacţii (3) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Iti multumesc ! Datorita tie am reusit sa cunosc realitatea vieti basabene. Sper sa traim clipa unirii. Iti urez un an nou plin de bucurie, sanate, ferecire, iubire si impliniri in viata personala, profesionala si spirituala! 31 decembrie 2010 la 16:12 · Îmi placeNu îmi place · o persoanăSe încarcă… o Dionis Cenusa Adriana, iti multumesc pentru urari!!! :))) Un an fructuos, colorat si armonios! :)) 31 decembrie 2010 la 19:31 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Adriana Adria LA MULŢI ANI FERICIŢI! I received a gift from Adriana Adria ► ✶✶ SOLO FIORI ✶✶s by ❣❣❣ ✶✶SOLO✶✶FIORI ✶✶ ❣❣❣ ❣❣❣ ✶✶SOLO✶✶FIORI ✶✶ ❣❣❣: 163 Gifts Available 1 : ✶✶ SOLO FIORI ✶✶s 2 : ✶✶ SOLO FIORI ✶✶s … Vezi mai mult 3 : ✶✶ SOLO FIORI ✶✶s 4 : ✶✶ SOLO FIORI ✶✶s 30 decembrie 2010 la 09:54 prin ❣❣❣ ✶✶SOLO✶✶FIORI ✶✶ ❣❣❣ · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (1)Ascunde reacţii (1) · Send ✶✶ SOLO FIORI ?a> # Beldescu Mariana La multi ani ! 30 decembrie 2010 la 09:49 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Va multumesc si va urez un nou fericit! 31 decembrie 2010 la 16:21 · Îmi placeNu îmi place · o persoanăSe încarcă… * Lasă un comentariu… # Constantin Cicort la multi ani! 30 decembrie 2010 la 09:29 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Va multumesc! Va urez sa aveti parte de rolri frumoase in noul an si sa ne incantat pe no spectatorii! Un an nou plin de bucurii si impliniri in viata personala, profesionala si spirituala va doresc! 31 decembrie 2010 la 16:23 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Marina David La multi ani, pretioasa mea prietena facebook! 30 decembrie 2010 la 09:29 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Iti multumesc de urari Marina oriunde te afli acum. Ma bucur ca putem vorbi pe fb. Sa ai parte de impliniri in viata personala, rofesionala si spirituala. Poate ne vedem candva cand vii prin tara! 31 decembrie 2010 la 16:24 · Îmi placeNu îmi place · o persoanăSe încarcă… * Lasă un comentariu… # Gabriela Rosioru Multi ani cu sanatate si bucurii! 30 decembrie 2010 la 09:27 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Va multumesc si va urez un nou fericit! 31 decembrie 2010 la 16:24 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Mario Castro La Mulţi Ani !!! 30 decembrie 2010 la 09:24 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) * * Îţi place. * o Adriana Macsut Va multumesc si va urez un nou fericit! 31 decembrie 2010 la 16:24 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Bratu Simona La multi ani Adriana! 30 decembrie 2010 la 09:14 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (3)Ascunde reacţii (3) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Draga Doamna Doctor si draga mea rietena ma bucur ca te-am regasit aii pe facebook. Nu stiu daca ai reusit sa sustii teza de doctorat. Eu nu am sustinut-o inca. Ma bucur ca in 2010 ai fost decorata cu o inalta distinctie prezidentiala. Chiar meritai aceasta distinctie. Sper sa ne vedem la Festivalul Medieval de la Sighisoara in vara. 31 decembrie 2010 la 16:27 · Îmi placeNu îmi place o Adriana Macsut Sa ai parte de impliniri in viata personala, profesionala si spirituala. Da te rog un semn cand ajungi prin Bucuresti .. as vrea sa discutam la o sueta la o cafea! 31 decembrie 2010 la 16:28 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Anca Dinu La multi ani!:) 30 decembrie 2010 la 08:59 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (3)Ascunde reacţii (3) · Vezi prietenia * * Ție și lui Martinus Dana vă place asta. * o Adriana Macsut Multumesc! Un an nou fericit iti doresc draga Anca (si la fel si tie Dana)! 31 decembrie 2010 la 16:29 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Romeni InVeneto La foarte multi ani, Adriana!!! 30 decembrie 2010 la 08:56 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (3)Ascunde reacţii (3) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut La multi ani va urez cu ocazi noul an! 31 decembrie 2010 la 16:30 · Îmi placeNu îmi place o Adriana Macsut Se ia binecuvântare se adaug-un strop de soare, şi o pulbere de stele; se amestecă-ntre ele Se mai pune bunătate, …şi iertare de păcate. Iar iubire?… Cât cuprinde! Şi de la Domnul Cristos Să aveţi un an frumos. Mulţumire pentru toate: Mulţi ani cu sănătate!Vezi mai mult 31 decembrie 2010 la 16:30 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Andreia Petrescu La multi ani! 30 decembrie 2010 la 08:51 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Se ia binecuvântare se adaug-un strop de soare, şi o pulbere de stele; se amestecă-ntre ele Se mai pune bunătate, …şi iertare de păcate. Iar iubire?… Cât cuprinde! Şi de la Domnul Cristos Să aveţi un an frumos. Mulţumire pentru toate: Mulţi ani cu sănătate!Vezi mai mult 31 decembrie 2010 la 16:31 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Valeria Dedu La Multi Ani! 30 decembrie 2010 la 08:48 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Se ia binecuvântare se adaug-un strop de soare, şi o pulbere de stele; se amestecă-ntre ele Se mai pune bunătate, …şi iertare de păcate. Iar iubire?… Cât cuprinde! Şi de la Domnul Cristos Să aveţi un an frumos. Mulţumire pentru toate: Mulţi ani cu sănătate!Vezi mai mult 31 decembrie 2010 la 16:31 · Îmi placeNu îmi place · o persoanăSe încarcă… * Lasă un comentariu… # Laurentiu Stelea La Multi Ani 30 decembrie 2010 la 08:39 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Se ia binecuvântare se adaug-un strop de soare, şi o pulbere de stele; se amestecă-ntre ele Se mai pune bunătate, …şi iertare de păcate. Iar iubire?… Cât cuprinde! Şi de la Domnul Cristos Să aveţi un an frumos. Mulţumire pentru toate: Mulţi ani cu sănătate!Vezi mai mult 31 decembrie 2010 la 16:31 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Mihaela Covaciu La Multi Ani, Adriana!!! 30 decembrie 2010 la 08:29 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (4)Ascunde reacţii (4) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Se ia binecuvântare se adaug-un strop de soare, şi o pulbere de stele; se amestecă-ntre ele Se mai pune bunătate, …şi iertare de păcate. Iar iubire?… Cât cuprinde! Şi de la Domnul Cristos Să aveţi un an frumos. Mulţumire pentru toate: Mulţi ani cu sănătate!Vezi mai mult 31 decembrie 2010 la 16:31 · Îmi placeNu îmi place o Adriana Macsut Sper sa vi curand prin bucuresti sa discutam cu Castalia la o sueta la o cafea si sa ne plimbam prin Cismigiu! 31 decembrie 2010 la 16:32 · Îmi placeNu îmi place o Mihaela Covaciu Ar fi super… dar nu stiu cand ajung, poate in primavara, este si Cismigiul mai frumos atunci. 31 decembrie 2010 la 19:32 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Martinus Dana LA MULTI SI FERICITI ANI! 30 decembrie 2010 la 08:16 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Se ia binecuvântare se adaug-un strop de soare, şi o pulbere de stele; se amestecă-ntre ele Se mai pune bunătate, …şi iertare de păcate. Iar iubire?… Cât cuprinde! Şi de la Domnul Cristos Să aveţi un an frumos. Mulţumire pentru toate: Mulţi ani cu sănătate!Vezi mai mult 31 decembrie 2010 la 16:32 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Ioana Baciu la multi ani! :* 30 decembrie 2010 la 07:59 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Se ia binecuvântare se adaug-un strop de soare, şi o pulbere de stele; se amestecă-ntre ele Se mai pune bunătate, …şi iertare de păcate. Iar iubire?… Cât cuprinde! Şi de la Domnul Cristos Să aveţi un an frumos. Mulţumire pentru toate: Mulţi ani cu sănătate!Vezi mai mult 31 decembrie 2010 la 16:33 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Adrienne CandyGurl Dove Happy B-Day Diva Get Ur Party On.. 30 decembrie 2010 la 07:42 Adriana Macsut Thanks ! I wish you a happy new year! Acum 2 secunde · # Roza Zah The BEATLES birthday song http://www.youtube.com Sir Paul McCartney “live” With Rusty Anderson – Lead Guitar Abe Laboriel Jr. – Drums Paul “Wix” Wickens – Key board Brian Ray – Rhythm guitar/bass Red square, Moscow 30 decembrie 2010 la 07:23 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Distribuie · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Thanks. I wish you a happy new year! 31 decembrie 2010 la 16:34 · Îmi placeNu îmi place · o persoanăSe încarcă… * Lasă un comentariu… # Diana Mainescu La multi ani, Adriana! 30 decembrie 2010 la 07:22 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Se ia binecuvântare se adaug-un strop de soare, şi o pulbere de stele; se amestecă-ntre ele Se mai pune bunătate, …şi iertare de păcate. Iar iubire?… Cât cuprinde! Şi de la Domnul Cristos Să aveţi un an frumos. Mulţumire pentru toate: Mulţi ani cu sănătate!Vezi mai mult 31 decembrie 2010 la 16:34 · Îmi placeNu îmi place · o persoanăSe încarcă… * Lasă un comentariu… # Genoveva Laura Sapunaru LA MULTI ANI ! CU SANATATE,IAR NOUL AN SA FIE CEL MAI BUN 30 decembrie 2010 la 07:16 · Îmi placeNu îmi place · Comentează · View Feedback (3)Ascunde reacţii (3) · Vezi prietenia * * Genoveva Laura Sapunaru apreciază asta. * o Adriana Macsut Se ia binecuvântare se adaug-un strop de soare, şi o pulbere de stele; se amestecă-ntre ele Se mai pune bunătate, …şi iertare de păcate. Iar iubire?… Cât cuprinde! Şi de la Domnul Cristos Să aveţi un an frumos. Mulţumire pentru toate: Mulţi ani cu sănătate!Vezi mai mult 31 decembrie 2010 la 16:34 · Îmi placeNu îmi place · o persoanăGenoveva Laura Sapunaru apreciază asta. o Genoveva Laura Sapunaru FRUMOS…,FOARTE FRUMOS !!! SA FII IUBITA 31 decembrie 2010 la 16:44 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Dan Constantine Izvernariu Ehehehe….cine face vechime? 🙂 LA MULTI ANI DRAGA ADRIANA CU TOATE PE CARE LE VISEZI SA SE IMPLINEASCA ASA CUM DORESTI SI SA SE APLICE CUM AR FI MAI BINE! Pup, Dan 30 decembrie 2010 la 06:27 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (4)Ascunde reacţii (4) · Vezi prietenia * * Ție și lui Genoveva Laura Sapunaru vă place asta. * o Adriana Macsut Se ia binecuvântare se adaug-un strop de soare, şi o pulbere de stele; se amestecă-ntre ele Se mai pune bunătate, …şi iertare de păcate. Iar iubire?… Cât cuprinde! Şi de la Domnul Cristos Să aveţi un an frumos. Mulţumire pentru toate: Mulţi ani cu sănătate!Vezi mai mult 31 decembrie 2010 la 16:34 · Îmi placeNu îmi place o Adriana Macsut Iti multumesc atat eu cat si Stef si sper sa ne intalnim toti ptru in noul an la o cafea la buzias! 31 decembrie 2010 la 16:35 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Doris Izvernariu LA MULTI ANI DRAGA ADRIANA! Multa,multa fericire,santate si bucurii in sufletu tau! + Un an nou fericit! Pup, Doris 30 decembrie 2010 la 06:05 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (6)Ascunde reacţii (6) · Vezi prietenia * * Ţie, lui Genoveva Laura Sapunaru şi lui Dan Constantine Izvernariu vă place asta. * o Doris Izvernariu http://www.regaleira.pt/ 30 decembrie 2010 la 06:08 · Îmi placeNu îmi place · o persoanăSe încarcă… o Adriana Macsut Se ia binecuvântare se adaug-un strop de soare, şi o pulbere de stele; se amestecă-ntre ele Se mai pune bunătate, …şi iertare de păcate. Iar iubire?… Cât cuprinde! Şi de la Domnul Cristos Să aveţi un an frumos. Mulţumire pentru toate: Mulţi ani cu sănătate!Vezi mai mult 31 decembrie 2010 la 16:35 · Îmi placeNu îmi place o Adriana Macsut Iti multumesc draga Doris! Ma bucur ca existati voi. Doris si Dan, aici pe fb. Astept clipa cand ne vol plimba pri parcul secular din buzias! 31 decembrie 2010 la 16:37 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Petrescu Andra LA MULTI ANI,ADRIANA! 30 decembrie 2010 la 05:24 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (3)Ascunde reacţii (3) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Se ia binecuvântare se adaug-un strop de soare, şi o pulbere de stele; se amestecă-ntre ele Se mai pune bunătate, …şi iertare de păcate. Iar iubire?… Cât cuprinde! Şi de la Domnul Cristos Să aveţi un an frumos. Mulţumire pentru toate: Mulţi ani cu sănătate!Vezi mai mult Petrescu Andra LA MULTI ANI,ADRIANA! 30 decembrie 2010 la 05:24 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (3)Ascunde reacţii (3) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Se ia binecuvântare se adaug-un strop de soare, şi o pulbere de stele; se amestecă-ntre ele Se mai pune bunătate, …şi iertare de păcate. Iar iubire?… Cât cuprinde! Şi de la Domnul Cristos Să aveţi un an frumos. Mulţumire pentru toate: Mulţi ani cu sănătate!Vezi mai mult 31 decembrie 2010 la 16:35 · Îmi placeNu îmi place · o persoanăSe încarcă… o Petrescu Andra LA MULTI ANI FRUMOSI! 31 decembrie 2010 la 17:38 · Îmi placeNu îmi place o Adriana Macsut Multumesc de urare si va urez un an nou fericit! Andreea Daniela Triculescu La multi ani!!!Sa ai parte de tot ce e mai bun,sanatate,fericire si multe multe bucurii! 30 decembrie 2010 la 01:36 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Se ia binecuvântare se adaug-un strop de soare, şi o pulbere de stele; se amestecă-ntre ele Se mai pune bunătate, …şi iertare de păcate. Iar iubire?… Cât cuprinde! Şi de la Domnul Hristos Să aveţi un an frumos. Mulţumire pentru toate: Mulţi ani cu sănătate!Vezi mai mult 30 decembrie 2010 la 01: Marta Laszlo Happy Birthday, Adriana! 30 decembrie 2010 la 01:31 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Nights are Dark but Days are Light, Wish your Life will always be Bright. So my Dear don’t get Fear Coz, God Gift us a “BRAND NEW YEAR”. *HAPPY NEW YEAR 30 decembrie 2010 la 01:43 # Iolanda Stanciucu LA MULTI ANI ADRIANA ! 30 decembrie 2010 la 01:17 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Ultimele zile ale anului sunt gata sa treaca prin clepsidra timpului! 2011 este aproape sa-si deschida primele file albe, necunoscute. Va doresc sanatate, bucurii si impliniri! 30 decembrie 2010 la 01:20 · Îmi placeNu îmi place · o persoanăSe încarcă… * Lasă un comentariu… # Andrei Mihai Ratiu la multi ani!! 30 decembrie 2010 la 01:12 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Ultimele zile ale anului sunt gata sa treaca prin clepsidra timpului! 2011 este aproape sa-si deschida primele file albe, necunoscute. Va doresc sanatate, bucurii si impliniri! Silviu Cristian Mirescu Multa sanatate si bucurii! Implinirea tuturor dorintelor! La multi ani! 30 decembrie 2010 la 00:46 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Ultimele zile ale anului sunt gata sa treaca prin clepsidra timpului! 2011 este aproape sa-si deschida primele file albe, necunoscute. Va doresc sanatate, bucurii si impliniri! # Daniel Cazacu La multi ani!!!! 30 decembrie 2010 la 00:44 prin iPhone · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Ultimele zile ale anului sunt gata sa treaca prin clepsidra timpului! 2011 este aproape sa-si deschida primele file albe, necunoscute. Va doresc sanatate, bucurii si impliniri! 30 decembrie 2010 la 01:19 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Gina Iorga La multi ani:) 30 decembrie 2010 la 00:28 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut In anul ce vine, sa ai un drum al tau, propriu, pe care sa mergi cu pasi linistiti, dar nu scartaiti, cu fruntea ridicata, cu umerii drepti, sa nu te lasi ispitit de carari ce te ratacesc, iar faptele savarsite cu pricepere, cu cinste, cu demnitate sa-ti dea macar o crenguta pentru incununarea vietii tale! 30 decembrie 2010 la 00:29 · Îmi placeNu îmi place · o persoanăSe încarcă… * Lasă un comentariu… # Mario Ovidiu Oprea La multi ani! cu sanatate si impliniri 30 decembrie 2010 la 00:24 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Ultimele zile ale anului sunt gata sa treaca prin clepsidra timpului! 2011 este aproape sa-si deschida primele file albe, necunoscute. Va doresc sanatate, bucurii si impliniri! 30 decembrie 2010 la 00:26 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Laura Mihalca La Multi Ani! 30 decembrie 2010 la 00:23 · Îmi placeNu îmi place · Comentează · Vezi prietenia * * * * Lasă un comentariu… # Şterge postare Adriana Macsut When you’re lonely, I wish you Love! When you’re down, I wish you Joy! When you’re troubled, I wish you Peace! When things seem empty, I wish you Hope! Have a Happy New Year! 30 decembrie 2010 la 00:23 · Îmi placeNu îmi place · Comentează · View Feedback (7)Ascunde reacţii (7) * * Nicolae Iordan-Constantinescu, Marina David, Mihaela Covaciu şi alţi 2 apreciază aceasta. * o Adriana Macsut Bate-n usa,bate-n geam Mos Craciun cu Noul An, sa deschidem,sa’l privim si la toti sa le dorim pace’n suflet,cald in casa,mult noroc,viata frumoasa. LA ANUL NOU SI LA MULTI ANI! 30 decembrie 2010 la 00:30 · Îmi placeNu îmi place · 2 persoaneSe încarcă… o Livia Anda Busu Pe bune?! Chiar, insusi, Mos Craciun, bate-n geam?! Si, inca, cu ce?! Cu noul an?! Pe bune?! …Nu mi-as fi imaginat. Ce sa zic? “LA ANUL NOU SI LA MULTI ANI!”Vezi mai mult 30 decembrie 2010 la 01:12 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Cristina Elena Vintilă La multi ani! 30 decembrie 2010 la 00:22 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (3)Ascunde reacţii (3) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Ultimele zile ale anului sunt gata sa treaca prin clepsidra timpului! 2011 este aproape sa-si deschida primele file albe, necunoscute. Va doresc sanatate, bucurii si impliniri! 30 decembrie 2010 la 00:25 · Îmi placeNu îmi place · o persoanăSe încarcă… o Cristina Elena Vintilă Multumescmult, la fel. 30 decembrie 2010 la 00:26 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Alexandra Macsut La multi ani! 30 decembrie 2010 la 00:20 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Sufletul tau sa vibreze in armonie si pace, iubirea sa te primeasca in bratele-i pline de caldura si duiosie, iar norocul sa te urmeze oriunde… Anul ce va veni sa te ajute sa descoperi minunea unei vieti implinite… LA MULTI ANI! 30 decembrie 2010 la 00:24 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Alexandru Covaciu La multi ani Adriana! Tot ce iti doresti sa se implineasca! 30 decembrie 2010 la 00:16 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (4)Ascunde reacţii (4) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Nu iti doresc ca Noul An sa iti aduca in dar indeplinirea tuturor viselor, ci sa ai puterea de a le face fata atunci cand se vor implini. Sa ai parte de tot ce e mai bun in viata! 30 decembrie 2010 la 00:17 · Îmi placeNu îmi place o Alexandru Covaciu La fel iti doresc Adriana! 30 decembrie 2010 la 00:18 · Îmi placeNu îmi place o Adriana Macsut La Multi Ani de Tudor Arghezi Cititor de vreme buna, Sa-ti urez pe nai si struna, …Lautar si de condei, Ce-i mai bine din ce vrei.Vezi mai mult 30 decembrie 20 # Mihaela Bîgu La Multi Ani! 30 decembrie 2010 la 00:14 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (3)Ascunde reacţii (3) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Fie ca bucuriile si gandurile frumoase ale prezentului sa devina amintirile frumoase ale viitorului. An nou Fericit! Sa fii iubit(a)! 30 decembrie 2010 la 00:17 · Îmi placeNu îmi place · o persoanăMihaela Bîgu apreciază asta. o Adriana Macsut La Multi Ani de Tudor Arghezi Cititor de vreme buna, Sa-ti urez pe nai si struna, …Lautar si de condei, Ce-i mai bine din ce vrei.Vezi mai mult 30 decembrie 2010 la 00:20 · Îmi placeNu îmi place * Lasă un comentariu… # Lorena Zamosteanu La multi ani senini, multa sanatate si iubire! 🙂 30 decembrie 2010 la 00:12 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut La Multi Ani de Tudor Arghezi Cititor de vreme buna, Sa-ti urez pe nai si struna, …Lautar si de condei, Ce-i mai bine din ce vrei.Vezi mai mult 30 decembrie 2010 la 00:20 Natasa Rab LA MUUULTI ANI ! TOT BINELE DIN LUME SA POGOARE PESTE TINE IN ANUL CARE VINE ! 29 decembrie 2010 la 23:30 · Nu îmi placeÎmi place · Comentează · View Feedback (2)Ascunde reacţii (2) · Vezi prietenia * * Îţi place. * o Adriana Macsut Va multumesc pentru aceste frumoase urari! Fie ca bucuria si linistea aduse de sfintele sarbatori sa va insoteasca pe tot parcursul anului ce va urma

Leave a Reply

