Ameninţare cu moartea de la Domnul Cârstea Laurenţiu Nicolae

Astăzi în urma unui anunţ de colaborare pentru o revista de filosofie am fost ameninţată cu moartea. Viaţa în universul computaţional nu este deloc uşoară. Se vorbeşte despre etica spaţiului virtual dar este greu de pus în practică acest concept. Domnul Cârstea Laurenţiu Nicolae spune că mă urăşte şi mă ameninţă cu moartea pentru simplul motiv că fac parte din colectivul redacţional al unei reviste de filosofie. Nu îl cunosc şi sincer nici nu doresc să am printre cunoştiinţele mele asemenea persoane. Redau mai jos comentariile lui de pe facebook!
“Carstea Laurentiu Nicolae de asemenea a comentat despre legătură a lui Facultatea De Filosofie Bucuresti
CE DRACU SA TE IA MAI PESEEMNEAZA INIATIVA ASTA?VEI MURI .MARE SCULA PE BASCULA
Pentru a vedea seria de comentarii, urmează link-ul de mai jos:
http://www.facebook.com/n/?permalink.php&story_fbid=100787186662614&id=100001318655226&mid=393ca78G5939c37aG257d394G13&bcode=9c1B-&n_m=mihaelamacsut%40yahoo.com”
“Carstea Laurentiu Nicolae de asemenea a comentat despre legătură a lui Facultatea De Filosofie Bucuresti

TE CUNOSC.EESTI AIA DEE LA CARTURESTI.ESTI PRAF
Pentru a vedea seria de comentarii, urmează link-ul de mai jos:
http://www.facebook.com/n/?permalink.php&story_fbid=100787186662614&id=100001318655226&mid=393ccf4G5939c37aG257d394G13&bcode=9c1B-&n_m=mihaelamacsut%40yahoo.com”

Carstea Laurentiu Nicolae de asemenea a comentat despre legătură a lui Facultatea De Filosofie Bucuresti

Laurentiu Nicolae a scris
TU ERAI?! CAND GASESC TIMP TTE OMOR .ANUNTA-MA LIBER
Pentru a vedea seria de comentarii, urmează link-ul de mai jos:
http://www.facebook.com/n/?permalink.php&story_fbid=100787186662614&id=100001318655226&mid=3947c16G5939c37aG257d394G13&bcode=p-iZk&n_m=mihaelamacsut%40yahoo.com

Am văzut că acest domn şi-a şters o parte din mesaje dar scriu această postare spre a arăta că nu îmi este deloc teamă de ameninţările lui. Este greu de făcut comentarii despre o asemenea postare şi sincer nici nu cred că are rost! Oare ce o fi în creierul unui om care este capabil să gândească astfel! Nu pot decât să îl compătimesc!

Published in: on January 9, 2011 at 7:22 pm  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://adymacsut.wordpress.com/2011/01/09/amenintare-cu-moartea-de-la-domnul-carstea-laurentiu-nicolae/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 CommentsLeave a comment

  1. Aici se gaseste contul lui de facebook http://ro-ro.facebook.com/people/Carstea-Laurentiu-Nicolae/1847740616

  2. Il asigur pe Domnul respectiv (daca poate fi numit totusi domn) ca nu imi este teama deloc de amenintarile lui!

  3. Banuiesc ca si-a exprimat astfel in mod original o neliniste existentiala!

  4. Aceasta pesta care este Carstea Laurentiu Nicolae trebuie inlaturata. Am inceput cu mai multi prieteni o societate secreta care are ca scop anihilarea acestui individ gretos si inutil societatii noastre. Ma frapeaza faptul ca in lume poate exista o asemenea scursura care sa jigneasca o doamna precum dumneavoastra. Javra. I-am urmarit activitatea individului si ceea ce am descoperit nu este deloc favorabil noua. Se pare ca a terminat facultatea de drept si este expert in problemele juridice. De asemenea, in clasa a IX-a a castigat celebrul premiu Hertzschaft in informatica. Niste agentii straine au fost interesate in persoana lui, dar OFICIAL, au fost refuzate. Domnu Carstea Laurentiu e un personaj mai complicat decat ne-am astepta. In anul 2003, in vara, dupa o betie crunta intr-un bar din capitala, a fost implicat in uciderea unui cetatean israelian. Cazul a fost trecut sub tacere. Domnul Carstea a fost acuzat si retinut de politie, insa dupa nici 10 ore a fost eliberat si nu s-a mai auzit nimic. Ciudat, nu? Nu cred ca a fost o “simpla” ciondaneala de bar, cu un mort ca urmare. Atentie deci! Intr-una din zilele din preajma Craciunului, eu si inca trei fideli colaboratori l-am urmarit pe Domnul Carstea. Dupa ce si-a cumparat 5 kg de bere, 3 sticle de vodka Absolut si 1 cartus de tigari Dunhill, imbracat in trening si pantofi, a urcat intr-un taxi. L-am urmarit pana la crematoriul de langa parcul Tineretului. Acolo domnul Carstea a parut ca stie ca e urmarit si am abandonat urmarirea. Acum, lucram la elaborarea unui plan pentru “linistirea” acestui specimen disturbatr al societatii si al crestinismului. Fortele straine diabolice sunt in joc si trebuie oprite. Dar trebuie sa operam cu atentie. Sa tinem deci legatura, doamna! Cu bine.

  5. Ati uitat sa notificati si cochetarea mea cu pedofilia, zoofilia si necrofilia (plus tomberonofilia aplicata in genere in Vama Veche). De inclinatia mea spre gerontofillie care e devenita deja de-acum notorie ce sa mai zic? In rest da, cam asta ar fi traiectul meu prin viata. Sunt recunoscator biografului meu (I.A.) pentru ca a punctat cu acuratete evenimentele real- marcante ale parcursului meu istoric.
    Cateva corectii pe care as dori sa le mentionez pentru a nu-mi altera postumitatea.
    1.nu sunt un personaj ci o personalitate
    2.nu sunt complicat ci complex
    3.in barul cu pricina singurul mort am fost eu (pentru simplu fapt ca eram beat mort)
    4.nu am baut niciodata vodka proasta (imi e indeajuns ca sunt nihilist absolut) ; prefer numai stalinskaya.
    5.chiar si asa politia nu avea cum sa ma aresteze pentru ca am o multime de neamuri si amici in structurile ei.
    6.nu sunt Domn ci Om.
    Conchizand, doamna A.M. observ cu incantare ca doreste cu obstinatie sa isi propage o relativa si naiva reclama folosind numele meu desi i-am oferit scuzele sincere iar asa-zisa “amenintare cu moartea” (care nu exista si nu a existat) e curat scoasa din context. Eu ii doresc succes in demersul sau ca dealtfel si biografului meu abscons care datorita patimei cu care mi-a cercetat trecutul a omis date deosebit de importante in a-mi alcatui un portret clar , demn de maleficitatea ce ma caracterizeaza.
    Vivat la Revolución ! \m/


Leave a Reply

