Mi-am uitat rolul vietii!

Democratia a fost confundata de catre multi cu haosul. Am doua licente in fizica si in teologie catolica. As avea competenta de a prea fizica si teologia catolica. Am predat doar fizica vreo doi si jumatate. Am fost insa dezamagita de catre comportamentul arogant al colegilor de catedra. La vremea respectiva eram si reporter iar profesorii de romana se considerau indreptatiti sa imi dea lectii de jurnalistica. Ei credeau ca simpla licenta in litere le confera automat dreptul de a scrie si credeau ca eu le furasesm locul care le apartinea lor. Era greu sa le explic faptul ca o simpla descriere dintr-un jurnal nu constituie un articol. Un bun jurnalist stie sa caute stiri … si sa scrie in mod obiectiv.
A fi reporter insa este o meserie care se potriveste pana la impinirea varstei de 30 de ani. Un bun reporter conjuga verbul a fi aici si acum spre a gasi stiri realizand astfel pentru cei care il urmaresc un bun portret al vietii contidiene.
Am trecut deja de trei decenii de viata si chiar de patru decenii de viata.
Clipa
Intr-o clipă de zbor
Am prins nemarginirea in maini
Valul s-a rupt…
Dar giulgiul meu n-a fost ţesut
Si reiau reiau al vietii algoritm
Si nu mai stiu cine sunt:
Mi-am uitat rolul!

Published in: on January 23, 2011 at 5:40 pm  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://adymacsut.wordpress.com/2011/01/23/mi-am-uitat-rolul-vietii/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 CommentsLeave a comment

  1. Nu va tot lamentati degeaba! Ce credeti ca nu va gaseati de lucru pana acum? De ce nu scrieti, de ce nu predati? Dati meditatii! E usor sa ne plangem si sa nu miscam nimic, incercati alt domeniu. Alti colegi de generatie cu dvs de ce sunt inca jurnalisti sau profesori? Puneti-va intrebari, apoi judecati!

    • V-am acceptat comentariul in virtutea dreptului la replica. Insa nu cred ca este totusi problema dumnevoastra ce fac eu in viata. Nu aveti nicidecum dreptul sa imi cenzurati opiniile impunandu-mi ce am voie sa scriu pe blogul propriu.


Leave a Reply

