Rugăciune pentru Emilia

Mă rog pentru prietena mea Emilia Guliciuc şi vă rog sa va alăturaţi rugăciunii mele.
Emilia Guliciuc este Profesor Universitar la Catedra de Filosofie de la Universitatea Ştefan Cel Mare din Suceava. http://atlas.usv.ro/www/filosofie/pagini/staff…
Preaputernice şi slăvite Doamne Isuse Cris­toase! Tu, Care ai venit in lume să tamăduieşti neputinţele oamenilor!Te rog să primeşti sme­rita mea nevoinţă şi aceasta rugaciune a mea pentru Emilia, greu încercată de boala.
O,Dumnezeul meu, iata această bolnavă în faţa Ta.
Cu smerenie mă rog către tine Doamne să o însănătoşeşti pe Emilia.
…Toate lucrurile sunt cu putinţă celui ce crede” (Marcu 9,23).

Published in: on February 11, 2011 at 10:14 pm  Comments (7)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://adymacsut.wordpress.com/2011/02/11/rugaciune-pentru-emilia/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 CommentsLeave a comment

  1. Colegii şi prietenii sunt alături de Domnul Profesor Viorel Guliciuc precum şi de fiicele Domniei sale, Alina şi Roxana, la adormirea întru speranţa Învierii a Doamnei Profesor Emilia Guliciuc, soţie, mamă şi colegă de excepţie. Dumnezeu să o odihnească în pace dăruindu-i lumină şi viaţă veşnică. Suntem alături de familia greu încercată de durere şi aşteptăm Învierea Morţilor şi viaţa veşnică ce va veni. Amin!

  2. Condoleante!

  3. dumnezeu sa o aiba in grija sa
    sa-i fie tarana usoara
    si ne vom aduce aminte cu drag de ea…a fost o fiinta extraordinara..

  4. sincere condoleantze! ne pare rau pentru tine sa auzim aceasta!

  5. Emilia a trecut acum in Imparatia lui Dumnezeu. Va multumesc pentru mesaje!

  6. Viorel Guliciuc: Azi e liturghie de 40 de zile pt sotia mea Emilia Va rog sa o pomeniti de azi si pana la Buna Vestire inclusiv in rugaciuni!
    Va rog prieteni sa va rugati impreuna cu mine pentru prietena mea Emilia Guliciuc. S-a grabit sa ajunga prea devreme in eternitate dar de acolo din ceruri ne vegheaza. Ma bucur ca am avut privilegiul de a o cunoaste pe Dna Prof Univ Dr. Emilia Guliciuc.

  7. “Toate faptele bune ajută pe om să câştige dragostea de Dumnezeu, dar nici una ca rugăciunea. Că rugăciunea, de aceea se cheamă “maica faptelor bune”, că ea, pe cea mai mare faptă bună o ajunge, pe dragoste” (Dionisie Aeropagitul) . Emilia Guliciuc a fost un crestin in adevaratul sens al cuvantului. Si-a asumat crestinismul ca si vocatie de viata.


Leave a Reply

