Bogdan Enoiu a castigat Oscarul pentru publicitate la Cannes

McCann Erickson România a âştigat recent două premii, un Titanium şi un Gold Lion, sâmbătă seara, la festivalul de la Cannes, considerat echivalentul “Oscarului” în publicitate. Ideea din spatele campaniei de publicitate pentru ciocolata “Rom” a fost ca batonul să fie vândut pentru o perioadă de timp cu un ambalaj care arăta drapelul Statelor Unite ale Americii.a categoria filosofia de brand se încadrează recentul succes la Cannes al lui Bogdan Enoiu cu reclama despre ciocolata cu rom. Reţeta la ciocolata cu rom a rămas la fel din 1967.
Distincţia Titanium, primită de către McCann Erickson România, constituie un premiu care se acordă pentru cele mai bune şi inovative idei din festivalul de publicitate de la Cannes. McCann Erickson România a mai primit şi un Gold L…ion la categoria Integrated. Rezultă agenţia McCann Erickson România a primit, anul acesta, nouă premii în cadrul festivalului Cannes Lions, toate pentru campania “Noul Rom”

Advertisements
Published in: on June 28, 2011 at 7:40 am  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://adymacsut.wordpress.com/2011/06/28/bogdan-enoiu-a-castigat-oscarul-pentru-publicitate-la-cannes/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLeave a comment

  1. Ma bucur ca a castigat, e important un asemenea premiu, iar ciocolata da, ciocolata aia e o minune.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: