O inghetata la Olanesti

Este vara si mult soare asa ca ne sufocam de caldura. Ne este dor de mare, de plaja. Totusi un refugiu din calea caldurii care ne sufoca este statiunea Olanesti, strajuita de copaci seculari. La sfarsitul lunii trecute am facut un popas in aceasta veche statiune. Sper sa ajung acolo si in aceasta luna!
Daca vreti sa fugiti caldura va sugerez sa facetiun ppas la Olanesti sa va racoriti. Nu veti regreta! Aici la Olanesti ar fi binevenit sa savuram si o inghetata.

Eu prefer inghetata de ciocolata!

Published in: on August 16, 2011 at 11:42 am  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://adymacsut.wordpress.com/2011/08/16/o-inghetata-la-olanesti/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 CommentsLeave a comment

  1. Inghetata s-ar putea sa fie buna. Dar cum e cu apele balneare? Am auzit ca sunt pazite de gardieni publici pentru ca trebuie sa platesti pentru a beneficia de ele… E adevarat?

    • Asa este! Trebuie sa ai o cartela de acces la izvoare. Exista si strand balnear! Eu am fost la Olanesti doar in excursie de cateva ori. Mancarea este foarte buna si foarte iefitina iar portile sunt foarte mari.

  2. Eu am fost prin Sibiu, a fost extra…m-as duce si la Olanesti, poate la anul.

    • Iti urez sa ajungi la Olanesti!


Leave a Reply

