Curs de formare voluntari


În data de 6 decembrie 2011 am susținut un curs de voluntariat (împreună cu Ștefan Grosu) pentru Asociația Philos care reunește studenții de la Facultatea de Filosofie, Universitatea București.
A fost o întâlnire frumoasă în care am întâlnit tineri bine pregătiți din punct de vedere profesional care au vise minunate. Sper ca visele lor să prindă contur!
Acești tineri minunați sunt conștienți că prin voluntariat pot să-și ajute semeni dar și să-și găsească prin diferite ateliere de formare o vocație în viață.
Iată structura Cursului!
NUMELE CURSULUI: CURS VOLUNTARIAT

OBIECTIVUL CURSULUI: informarea despre conceptul de voluntariat şi mecanismul de participare la nivel comunitar.

GRUPUL ȚINTĂ: oricine poate face voluntariat

STRUCTURA CURSULUI:
I Curs voluntariat generalități
1 Definiţie voluntariat, tipuri şi coduri de voluntariat.
2 Caracteristicile voluntariatului
3) Beneficiile voluntariatului
4) Drepturile voluntarilor şi obligaţile voluntarilor
5) Coordonarea voluntariatului
6) Managementul voluntarilor
II Curs voluntariat pentru persoane cu dizabilități
III Curs voluntariat pentru persoane vârstnice
IV Curs voluntariat pentru copiii din centrele de plasament
V Curs voluntariat ecologic

Published in: on December 10, 2011 at 10:19 pm  Comments (8)  

The URI to TrackBack this entry is: https://adymacsut.wordpress.com/2011/12/10/curs-de-formare-voluntari/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 CommentsLeave a comment

  1. i like it

    • I am glad that you liked this workshop! Thak you!

      • I glad you liked it!

  2. lol

    • So lol if you want so!

      • So thank!

  3. Va multumesc pentru comentarii. Ati scris in engleza. Acum eu raspund in romana. Anul 2011 a fost dedicat voluntariatului. Prin implicarea in activitati de voluntariat putem impreuna sa schimbam lumea. Sper ca v-a fost de folos cursul meu spre a intelege ca voluntariatul nu se face la intamplare.

  4. Am recitit aceasta postare! Ma bucur ca am avut onoarea sa va tin acest curs! Sunteti nistetineri minunati. Sunt onorat ca v-am intalnt!


Leave a Reply

