Etică şi imagine

Numele cursului: Etică şi imagine

Obiectiv: abordarea problematicii imaginii unei persoane şi companii în mod critic şi constructiv

Grupul tintă: persoanele care sunt interesate să fie administreze imaginea publică a lor, a altor persoane şi a unor companii

Structura cursului
I A construi o imagine etică
I.1 Criza în serviciul public al imaginii
I .2 Administrarea unei abordări etice a imaginii
I.3 Încrederea publică
I.4 Câştigarea responsabilităţii (notorietăţii)
I.5 Principii de ghidare spre etica în domeniul public
II Importanţa imaginii
II.1 Probleme de imagine
II.2 Rolul emoţiilor în comportamentul etic
II.2 Criterii etice
II.3 Codul etic de conduită
II.4 Responsabilitatea fotografilor
II.5 Responsabilitatea jurnalistilor
II.6 Responsabilitatea utilizatorilor media
II.7 Responsabilitatea actorilor umani
III Rolul Mediei sociale în administrarea crizei imaginii de brand
III.1 Definirea crizei
III.2 RADAR organizaţional
IV.3 A preveni dezastrul abaterilor etice
IV.4 Reputaţia imaginii de brand
IV.5 Ce contează pentru imaginea unei corporaţii.
IV.6 Cei patru factori conducători: onestitate, dezvăluire (declaraţie), transparenţă, profesionalism
IV.7 Când o companie este necredibilă? Când o companie este credibilă?
IV.8 Conexiuni etice cu responsabilitatea socială
IV.9 Teoria consumistă în era digitală

Durata: 12 ore

Cost
Formatori
– Adriana Mihaela Macsut, Doctorand în filosofie
– Teolog Ştefan Grosu, Casa Bak de Şighişoara

Competenţe
-să cunoască principalele direcţii de dezvoltare în teoria imagisticii,
-să cunoască teoriile psihologice şi cognitive despre imagine,
-să definească o criză de imagine,
-să definească un brand,
-să înţeleagă cum se poate construi în mod etic o imagine de brand (a unei persoane, a unei companii, a unui produs)

This slideshow requires JavaScript.

Advertisement
Published in: on September 9, 2012 at 9:46 am  Leave a Comment  

The URI to TrackBack this entry is: https://adymacsut.wordpress.com/2012/09/09/etica-si-imagine/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: