Viata este … o asteptare

Adriana.foto.5

Clipele sunt cenuşii şi monotone precum cerul unei toamne târzii. Ce înseamnă să trăieşti cu intensitate o clipă? Care este diferenţa dintre vis şi realitate? Viaţa mea este pierdută în oceanul evenimentelor care se petrec de când a apărut vorbirea articulată. Sufletul meu este ţintuit pe un pat de suferinţă nevăzut.Conştiinţa mea este zguduită de privelişti exterioare şi de propriul meu destin până la halucinaţii apăsătoare. Destinul meu este chinuit de seisme mai mult sau mai puţin înţelese.

Este un fragment de roman publicat

aici  http://confluente.ro/adriana_mihaela_macsut_1422963548.html

si aici http://www.regatulcuvantului.ro/?p=309

Romanul este scris in 1994 si abia acum m-am apucat sa il trascriu dar am constatat ca .. trebuie sa schimb un pic actiunea.. pentru am aflat ca personajul descris in roman a existat in realitate si a fost fiica unui lider comunist. Asadar stati pe receptie ca va urma..

Published in: on February 7, 2015 at 1:17 pm  Leave a Comment  

The URI to TrackBack this entry is: https://adymacsut.wordpress.com/2015/02/07/viata-este-o-asteptare/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

